Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 12:00 14:00 - 17:00
    úterý 8:00 - 12:00  
    středa 8:00 - 12:00 14:00 - 17:00
    čtvrtek není úřední den  
    pátek 8:00 - 12:00  
  2. Telefonické podání: pevná linka - 384 396 269
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@rodvinov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Rodvínov, Rodvínov 72, 377 01 Jindřichův Hradec, případně faxem na číslo 384 396 374

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8:00 - 12:00 14:00 - 17:00
úterý 8:00 - 12:00  
středa 8:00 - 12:00 14:00 - 17:00
čtvrtek není úřední den  
pátek 8:00 - 12:00  

Telefonické podání: pevná linka - 384 396 269

poštou na adresu Obecní úřad Rodvínov, Rodvínov 72, 377 01 Jindřichův Hradec

Elektronicky na e-mail: ou@rodvinov.cz
Elektronicky datovou schránkou: bfyb7b8
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

110,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

dle skutečně
vynaložených nákladů

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně
vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

30. 4. Blahoslav

Zítra: Svátek práce

Kominíci:

Loukota st., Mosty - tel.: 602 483 455
Loukota ml. 606 614 878
Stejskal B., Samosoly 19 723 222 258
Švajner S., J. Hradec, Karlov 47 606 534 342
Zeman K., Horní Žďár 11 606 060 521

Svatební obřady v kapli Nanebevzetí Panny Marie v Jindřiši

Obecní úřad Rodvínov nabízí možnost pořádat svatební obřady v kapli Nanebevzetí Panny Marie v Jindřiši. Informace na tel. 724 195 012 nebo na starosta@rodvinov.cz

"Babinec"

"Babinec" se schází každou středu od 19 hodin v obecní knihovně v Rodvínově.

Hrnečky s motivy Rodvínova a Jindřiše

Hrnečky s motivy Rodvínova a Jindřiše lze zakoupit na obecním úřadě.
Buclák střední s polepem stojí 69,- Kč, hrnek Šumava 79,- Kč, váza 90,- Kč, třetinka 103,- Kč.

 

Hrnečky Rodvínov.jpg

 

Kovový odpad

Sběrným místem pro kovový odpad v obci Rodvínov je určena garáž Obecního úřadu Rodvínov, Rodvínov 72, 377 01 Jindřichův Hradec.

Dovoz kovového odpadu ke garáži obecního úřadu je třeba den předem oznámit.

Kontakt : 724 195 012

Návštěvnost stránek

091447