Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

    pondělí 8:00 - 12:00 14:00 - 17:00
    úterý 8:00 - 12:00  
    středa 8:00 - 12:00 14:00 - 18:00
    čtvrtek není úřední den  
    pátek 8:00 - 12:00  
  2. Telefonické podání: pevná linka - 384 396 269
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@rodvinov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Rodvínov, Rodvínov 72, 377 01 Jindřichův Hradec, případně faxem na číslo 384 396 374

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 8:00 - 12:00 14:00 - 17:00
úterý 8:00 - 12:00  
středa 8:00 - 12:00 14:00 - 18:00
čtvrtek není úřední den  
pátek 8:00 - 12:00  

Telefonické podání: pevná linka - 384 396 269

poštou na adresu Obecní úřad Rodvínov, Rodvínov 72, 377 01 Jindřichův Hradec

Elektronicky na e-mail: ou@rodvinov.cz
Elektronicky datovou schránkou: bfyb7b8
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

110,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

dle skutečně
vynaložených nákladů

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

dle skutečně
vynaložených nákladů

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

13. 11. Tibor

Zítra: Sáva

 

E.on - poruchová linka:

Elektřina - 800 22 55 77

Plyn - 1239

Svatební obřady v kapli Nanebevzetí Panny Marie v Jindřiši

Obecní úřad Rodvínov nabízí možnost pořádat svatební obřady v kapli Nanebevzetí Panny Marie v Jindřiši. Informace na tel. 724 195 012 nebo na starosta@rodvinov.cz

"Babinec"

"Babinec" se schází každou středu od 19 hodin v obecní knihovně v Rodvínově.

Hrnečky s motivy Rodvínova a Jindřiše:

Hrnečky s motivy Rodvínova a Jindřiše lze zakoupit na obecním úřadě.
Buclák střední s polepem stojí 69,- Kč, hrnek Šumava 79,- Kč, váza 90,- Kč, třetinka 103,- Kč.

 

Hrnečky Rodvínov.jpg

 

Kovový odpad:

Sběrným místem pro kovový odpad v obci Rodvínov je určena garáž Obecního úřadu Rodvínov, Rodvínov 72, 377 01 Jindřichův Hradec.

Dovoz kovového odpadu ke garáži obecního úřadu je třeba den předem oznámit.

Kontakt : 724 195 012

Návštěvnost stránek

114456